Open plaatsen

• Babolat
  • Het laatste nieuws
    hier geserveerd...

Afbeelding van Kunnen familieleden ook onder dezelfde I'M Tennis account inschrijven? Jazeker.

Kunnen familieleden ook onder dezelfde I'M Tennis account inschrijven? Jazeker.

Meerdere gezinsleden onder een I'M Tennis account aanmaken. Hoe gaat dat precies in zijn werk?
I'M Tennis account & gezinslid-profielen

We adviseren iedereen een eigen I'M Tennis account aan te maken. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat je bijvoorbeeld binnen je gezin voor meerdere mensen een I'M Tennis account aan wilt maken terwijl je niet voor iedereen een eigen uniek e-mailadres hebt of dat je bijvoorbeeld de inschrijvingen voor je kinderen in beheer wilt houden. Het is dan belangrijk dat je goed nadenkt voor wie je een I'M Tennis account aanmaakt. Zodra deze is aangemaakt heb je namelijk de mogelijkheid gezinslid-profielen aan te maken welke beheerd worden en gekoppeld zijn aan jouw unieke I'M Tennis account. Gezinslid-profielen hebben niet de beschikking over een eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Gezinsleden van een I'M Tennis account zullen hun inschrijvingen altijd moeten laten regelen door de persoon welke deze beheert. Zodra je bent ingelogd met jouw I'M Tennis account kan je via de optie "Gezinsleden" je gezinslid-profielen aanmaken en daarna beheren.

Inschrijven voor een training voor een Gezinslid

Zodra je je I'M Tennis account succesvol hebt aangemaakt ben je meteen ingelogd en gearriveerd op de welkomstpagina van jouw I'M Tennis account. Op basis van jouw leeftijd en gekozen vereniging(en) zie je hier onder Trainingsvormen jouw persoonlijke I'M Tennis lescatalogus.

Als je wilt inschrijven voor een tennisles van een Gezinslid selecteer je in het menu aan de linkerkant de optie "Gezinsleden". Hier moet je ieder Gezinslid eenmalig registreren via de optie "Nieuw Gezinslid-profiel toevoegen". Als dit gebeurd is kan je door op het kaartje van het Gezinslid naar keuze te klikken de lescatalogus behorende bij dat Gezinslid openen.

Klik op een "kaartje" en je ziet de details van de les. Wil je je hiervoor inschrijven? Klik onderaan de pagina op de knop "Nu inschrijven". Controleer je gegevens. Zijn deze niet correct? Pas ze dan aan via de optie "Profiel" of via "Gezinsleden". Vul alle gevraagde gegevens correct in en klik op de knop "Inschrijven".

Tot de indeeldatum kan je je inschrijving zelf wijzigen. Daarna wordt begonnen met het indelen en kunnen bestaande inschrijvingen niet meer gewijzigd worden. Nieuwe inschrijvingen worden dan nog wel in behandeling genomen, maar plaatsing zal plaats vinden binnen de bestaande indeling.

Veel tennisplezier met jouw persoonlijke I'M Tennis account!